איך לשים קונסילר כמו שצריך, ומאיזה טעויות להיזהר

יש אומרים שקונסילר הוא הנשק המרכזי של האישה שיכול לשנות באופן דרמטי את המראה שלה. בשימוש נכון, קונסילר יכול להאיר פנים עייפות, הוא יכול גם לכסות פגמים וגם להסתיר לחלוטין עיגולים שחורים מתחת לעיניים. לא סתם קוראים לו קונסילר. מאפרים מקצועיים רבים משתמשים בקונסילר בלי לשים מייקאפ על העור קודם לכן.

אני מוצאת שנשים רבות מפחדות מקונסילר כי הן לא יודעות למצוא את הגוון הנכון או למרוח אותו בצורה מחמיאה. זה יכול להיות מרתיע, אבל ברגע שאת יודעת את היסודות ותנסי את תהליך הבא שנפרט למטה, תגלי שהקונסילר עשוי להיות מוצר היופי והרכישה הטובה ביותר שלך עד כה.

בחרי את הקונסילר המושלם לעור שלך

יש כל כך הרבה סוגים של קונסילר בשוק, והבחירה באחד יכולה להיות מייגעת. זה לא הזמן להתקמצן, זה מוצר חשוב מדי בשביל לחשב כל שקל לפה או לפה, דווקא פה כן כדאי להשקיע אם את מסוגלת לכך.

כלל אצבע בסיסי הוא לבחור קונסילר על שבסיסו צהוב ובגוון או שניים בהיר יותר מגוון העור שלך. ההמלצה היא לא ללכת על משהו יותר מדי בהיר כדי לא לסיים כמו דוד פסטר ממשפחת אדאמס.

אם העור שלך כהה יותר בקיץ, כדאי לבחור בגוון כהה יותר לחודשי הקיץ ובהיר יותר לחודשים אחרים. 

כדאי מאוד לבדוק על עורך גוונים שונים. ניתן לנסות אותם קודם בחנויות קוסמטיקה שנמצאות כמעט בכל מקום וכך תראי מה הצבע שהכי מתאים לך. כמובן לא ליפול לשקרים הלבנים של המוכרות אם זה לא ברור עד כאן. את הולכת לבד, מסתכלת במראה ומגיעה להחלטה שב 100% מתאימה לך.

האם כדאי למרוח קונסילר לפני או אחרי הבסיס לאיפור?

שאלת המיליון דולר. זה תלוי באיזה אזור בפנים את מורחת את הקונסילר. אם זה לעיגולים מתחת לעיניים מרחי קודם קונסילר ואז בסיס. לכתמים וכיסוי פצעונים, יש למרוח קודם בסיס, או שניתן לשפשף את הקונסילר במריחת הבסיס.

כיצד למרוח קונסילר

אין דרך אחת למרוח קונסילר אבל השאיפה הוא שיהיה אחיד ובשכבות ולא מפוזר. מברשת תיהיה מספיק טובה בדיוק כמו האצבעות, תלוי מה מרגיש לך יותר בנוח.

בצעי את ההנחיות הבאות כדי לקבל תוצאות מצוינות:

  1. מרחי מספר נקודות של קונסילר מתחת לעיניים צמוד לריסים. מרחי עוד נקודה על הפינות הפנימיות של העיניים. את יכולה להשתמש באצבע או להשתמש במברשת קונסילר.
  2. בעזרת כרית האצבע האמצעית או המברשת, השקיעי את הקונסילר פנימה. אין צורך לשפשף אותו לתוך העור. 
  3. מרחי את הקונסילר על נקודות לא אחידות אחרות בפנים – זה כולל את הסנטר, מסביב לאף ולפה במידת הצורך.
  4. לבסוף להשתמש בפודרה בעדינות כדי לייצב את הקונסילר.

כיצד להעלים עיגולים כהים ושקיות שחורות מתחת לעיניים

עדיף לא להשתמש בקונסילר הרגיל כדי להסוות שקיות מתחת לעיניים. יש קונסילרים במיוחד למטרה הזאת שנועדו לסגור אזורים כהים. הם לא מתאימים לפצעים או פגמי עור אחרים.

האם קונסילר עובד על שקיות מתחת לעיניים?

שוב, הממלצה היא על הדגשה והארה, שתגרום לך להיראות חיננית ועירנית יותר, בשימוש מתחת לעפעפיים התחתונים ובפינה החיצונית של הגבה.

איך להעלים פצעון?

אי אפשר להעלים פיצעון, אבל כשזה מגיע לכיסוי פצעון או חצ'קון, אני ממליצה למרוח על הפצעון תחבושת נוזלית כדי להגן עליו ולאחר מכן למרוח שכבות של קונסילר ואבקה שקופה.

כיצד להסוות אקנה, חטטים וצלקות עמוקות

את יכולה להסוות צלקת או צלקת קעורה על ידי שימוש במברשת זוויתית טבולה בקונסילר בגוון בהיר יותר מגוון העור שלך. מלאי את מרכז הצלקת מבלי לעבור על הקצוות ולאחר מכן אבקי את העור באבקה שקופה. אם הצלקת מורמת השתמשי בקונסילר התואם את גוון העור שלך ולחצי בעדינות על הצלקת עם הקונסילר. בסוף קבעי את הקונסילר עם פודרה.

איך לתקן קונסילר 'עוגתי'

עם השנים והגיל העור שלנו הופך ליבש יותר. העור המיובש יכול לגרום לקונסילר להראות כמו שכבות על העור שלך במקום להתמזג איתו. תקני זאת על ידי מריחת קרם לחות על פנייך לפני מריחת הקונסילר. ט-דה! לאחר מכן ערבבי את הקונסילר עם מעט מייקאפ על לפני שתשתמשי בו. ניתן לערבב על גב היד אם זה נוח עבורך. בכל מקרה הפעולה עוזרת לשבור את המרקם וצורתו העבה של הקונסילר. בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *