מדיניות הביטולים, השינויים וההחזרים

להלן פירוט מדיניות ביטול ההזמנה ו/או החזרת מוצרים ותנאיהם:

  1. ביטול עסקת הרכישה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 03-6098889 ו/או באמצעות משלוח הודעת ביטול לכתוב sales@inglot-israel.co.il בנסיבות כאמור המשתמש יזוכה בסכום הרכישה כולל דמי המשלוח. וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן , התשמ"א – 1981 ( להלן חוק הגנת הצרכן).
  2. במקרה של ביטול עסקת הרכישה מכל סיבה שהיא לאחר שנשלח המוצר אל המשתמש, בתנאי שאריזתו לא נפתחה, הוא יהא רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר לכתובת המשרדים ברחוב ההגנה 13 ראשון לציון.
  3. במידה והלקוח יהיה מעוניין לשלוח את המוצר באמצעות חברת המשלוחים שאנו עובדים איתה, הביטול יהיה כרוך בתשלום דמי משלוח של החבילה על חשבון הלקוח בעלות של 25₪. יש לתאם את האיסוף מול מחלקת שירות הלקוחות.
  4. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק – לכרטיס האשראי/ חשבון PAYPAL, בו בוצעה ההזמנה בלבד ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
  5. כאמור הזיכוי או קרדיט לשימוש (לפי העניין) יינתן בתנאי שהמוצר שסופק יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התוויות עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, המשתמש לא יהא זכאי לזיכוי כלשהו (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי- קרדיט).
  6. ניתן להחזיר את המוצר הניתן להחזרה בהתאם לתקנון זה ועל פי הדין – כל עוד לא נעשה בו שימוש כזה או אחר, באריזתו המקורית – תוך 14 ימים מקבלתו. מפעילת האתר תהא בעלת שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט בנוגע למצב הסחורה המוחזרת. פריטים ומוצרים אשר יגיעו לאחר שימוש כלשהו ו/או סממנים לשימוש לא ניתן יהיה להחזירם ולא יזכו את המשתמש בסכום הרכישה- הכל בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של מפעילת האתר.
  7. יצוין ויודגש : כל החזר/זיכוי מצריך ומחייב הצגת חשבונית הרכישה.
  8. בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד' יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של אינגלוט במפורט להלן.